יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

בייבי בום עונה 2 פרק 7 המלא

מרתון הלידות ממשיך ובחדר הלידות של בילינסון, בייבי בום עונה 2 פרק 7 המלא כמעט ואין רגעים שקטים. המשפחות מגיעות האחת אחרי השנייה. יש כאלו שכבר מכירים את מסדרונות המחלקה ויודעים מה עליהם לעשות ויש את אלו שזו הפעם הראשונה שלהם. הם המומים, לא מכירים את הנהלים ולא ממש יודעים מה מצפה להם בשעות הבאות. הצוות מוכן ומזומן לקלוט אותם אבל אפילו חבריו הוותיקים של הצוות נדהמים מהדברים שמתרחשים בחדרי הלידה. חברי הצוות מתרגשים יחד עם היולדות ועם בני המשפחה שלהן. הם מנסים לעזור אך לפעמים הם נאלצים להיות תקפים לגבי ההחלטות הרפואיות שהם מקבלים וזאת למרות רצונותיה של היולדת. בייבי בום עונה 2 פרק 7 המלא.


בכל פרק אנחנו מתרגשים יחד עם הזוגות, אבל לעיתים יש את הזוג הזה שמרגש אותנו במיוחד בבייבי בום עונה 2 פרק 7 המלא, אנחנו נפגוש זוג צעיר שניסה להרות במשך הרבה מאוד זמן. למרות כל ההשקעה, האנרגיות והלחץ שהם חוו במהלך הניסיונות שלהם להרות, הם לא וויתרו והפרק הם סוף סוף הגיעו לבית החולים כדי להגשים את החלום שלהם. השמחה של בני הזוג הזה היא כפולה. הם באים לבית החולים שניים ויצאו ממנו כמשפחה של ארבעה. בני הזוג עומדים ללדת תאומים. ההתרגשות בחדר הלידה היא עצומה ואפילו אנשי הצוות מודים שלא התרגשו כך כבר הרבה מאוד זמן. בייבי בום עונה 2 פרק 7 המלא.

בייבי בום פרק 2 לצפייה ישירה. לבסוף, הסדרה הזו מאפשרת לנו לראות איך כל אחד מאיתנו התחיל את חייו. אנחנו עדים לדבר הכי אמיתי והכי אישי והכי אנושי שקורה בחיים האלו, אנחנו עדים בזכות הסדרה הזו לתהליך הגעינו לעולם הזה. בייבי בום עונה 2 פרק7 המלא. אל תחמיצו את הרגעים הכי מאושרים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה